Salg og levering

Handelsbetinger for nethandel
1. januar 2020

Når du afgiver en ordre skal du altid oplyse følgende:
E-mail, Navn, Adresse, Post nummer, By, Land samt Telefon nummer

(Se hvordan vi håndterer dine oplysninger nedenfor under Privatlivspolitik)

Priser
Alle vores priser på Baisikeli.dk er inkl. 25% moms og angivet i Danske kroner (DKK) hvor intet andet er nævnt.
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ikke Færøerne og Grønland.

Den pris som er angivet ved bestillingstidspunktet er den gældende pris. Priserne er dagspriser. Alle aftaler med Baisikeli.dk indgås altid på dansk.

Når du laver en bestilling på vores hjemmeside vil du modtage en ordrekvittering som ikke er den endelige godkendelse for handlen.
En ordre er først gældende når begge parter har godkendt ordren. Så snart din ordre er godkendt af Baisikeli, vil du modtage din ordrebrkræftelse som er den endelige godkendelse af ordren.

Vi tager forbehold for følgende:
Valutaændringer
Force majeure
Leverings svigt
Tekst fejl
Afgiftsændringer
Udsolgte varer og trykfejl
En handel er ikke bindende før begge parter har godkendt ordren

Afhentning af ordre
Når du har lagt en ordre på Baisikeli.dk vil du modtage en mail når din ordre er klar til afhentning. I mailen vil der står hvor du kan hente din pakke samt i hvilket tidsrum du kan afhente pakken i.

Lager og webshop
Der tages forbehold for udsolgte varer, trykfejl, prisændringer og udskudt leveringstid hos Baisikeli´s leverandører.
Hvis dette er tilfældet vil du blive kontaktet af Baisikeli indenfor kort tid, med henblik på at finde en anden eller lign. vare, eller et andet godt tilbud.

24 måneders reklamationsret fra købsdato
Reklamationsretten dækker både reservedele og evt. arbejdsløn, men ikke fejl opstået som følge af hærværk, påkørsel, manglende vedligeholdelse, unormalt brug eller almindeligt slitage. F.eks. er rust ikke dækket under reklamationsretten da dette kun forekommer ved manglende vedligeholdelse. Reklamationsretten dækker KUN fabrikations fejl. Det er din pligt at sørge for din købte vare er vedligeholdt. Kontakt evt. en fagmand hvis du ikke selv kan vedligeholde den vare som du har købt. eller kontakt os for gode råd herom.

Reklamationsretten gælder i 24 måneder fra købsdato og omfatter fabrikations- og materialefejl. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Hvor hurtigt skal du reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Dog max 70 DKK. Kan du ikke sende varen for mindre end 70 DKK skal du kontakte os før du sender varen tilbage til os. Ellers vil der kun blive tilbagebetalt max. 70 DKK. Inkl. moms.

Information ved returvarer
Når du returnerer en vare til os, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Sendes varen ikke tilbage i forsvarlig emballage, kan varen tage skade. (Denne skade skal du selv betale for)

Baisikeli eShop
Højager 2A
3550 Slangerup
Danmark

Det er vigtigt at du vedlægger en kopi af din faktura eller dit ordrenummer da vi ellers ikke ved hvem pakken er fra. Skriv hvad du vil have vi skal gøre med pakken (F.eks. penge retur, gavekort, ombyttes til en anden str./farve eller defekt mm.)
Hvis du ønsker at få pengene indsat på en anden konto end den du købte fra, skal du vedlægge Konto og Reg. nummer)
Vi modtager ingen pakker som bliver leveret på efterkrav

14 dages fortrydelsesret
Når du handler via Baisikeli.dk e-shop, har du 14 dages fortrydelsesret. Dette betyder at du kan fortryde dit købt op til 14 dage efter du har modtaget din ordre.
Hvis du fortryder dit køb indenfor de 14 dage, kan du blot sende varerne retur til os. Vi tilbagebetaler hele beløbet du har købt for. Du skal dog selv betale returfragten til os. Du kan ikke selv leverer pakken på vores adresse.

Afbestilling af din ordre
Vil du afbestille eller annullere en allerede afgivet ordre, skal du som udgangspunkt sende os en e-mail. Hvor du skriver “Afbestilling” Her skal bestillings tidspunkt samt ordrenummer fremgå. Mailen skal sendes via vores kontakt formular på hjemmeside.

Du kan evt. bruge den autogenereret ordrekvittering som sendes til dig pr. e-mail, hvor du skriver “Afbestilling” Afbestilling skal ske senest dagen efter kl. 10.00